Thursday 16 June 2011

Kesihatan Yang Tidak Baik

Minggu ni..saya kurang sihat..
Mungkin disebabkan pegi pasar malam, kena hujan, balik xmandi, mlm tido air cond, minum air ais...lagi menggalakkan pembiakan bakteria dalam badan...maka, bermula la episod demam untuk diri saya bagi tahun ini...
Isnin, rasa xsedap badan, kepala berat..tapi stil leh bangun g keje..
selasa, xboleh bangun pagi..badan seram sejuk...kebetulan parents saya datang kl, bapak bawak g klinik..amik mc..yeay..leh tido kat rumah..ariana main dgn mak...
rabu, blh g keje...sebelum tu bawak ariana g checkup...g keje, terus kena masuk bengkel plak 2hari...adeh..aku dah la xde mood dah nak keje...report tender xsiap lg..aduiii...mcm2 la...layan kan aje ler...tgh bengkel ni..sempat lg tulis blog..:p
Harap2nya, kesihatan saya bertambah baik...cian kat ariana xblh nak menempel kat saya sgt, takut berjangkit..harap2 dia ok...
alamak, sesi hands on dah nak start..okla..jumpa lagi...bye..

2 comments:

  1. la...xsehat ke...siannyer....huhuhu....
    bile ntah nak ngedate...nak bawak ko g makan ikan bakar....

    ReplyDelete
  2. haah..bila nak g mkn ikan bakar..nnt roger2..

    ReplyDelete