Friday 10 June 2011

Rezeki Ariana..Alhamdulillah...

Salam pagi jumaat semua...

Good news for this week...
Pada 7 Jun 2011, selepas balik kerja..sampai rumah mama, tgk2 ada surat..
ada pulak cop SPA depan sampul tu..berdebar2 nak bukak, xsabar nak bukak..
terus bukak dan baca..Alhamdulillah..tawaran Jurutera Elektrik Tetap...tapiiii...di Kementerian Kesihatan Malaysia...alamak..xdapat membayangkan mcmane kerja kat sana..ape job scope kat sana..dapat posting mana..ariana mcmane..nak g keje mcmane, jauh...Mr.aleng mcmane...mcm2 yg berlegar dlm kepala ni...
tapi..satu yg saya pegang...xde masalah yg xboleh diselesaikan..pelan2 akan saya fikirkan penyelesaiannye...
Apepun saya tetap bersyukur, dapat peluang ni...InsyaAllah..saya akan buat yg terbaik bila berada di sana...

Thank you Allah....

5 comments:

  1. Tahniah my dear fren... ;)
    tapi xbesh la opis ko dah jauh dr opis aku....huhuhuhu....

    ReplyDelete
  2. tula tu...xboleh ngedate2 dah ms lunch hour...huhuhu...

    ReplyDelete
  3. Tahniah yom....good luck ditempat baru, n for sure environment baru....huhu....sedey...dh takder rakan pegi brkfst, lunch, gosip, ngumpat n rakan senasib status kontrak....huhu...just only me as a CFS staff in ICT.....kecik nyer diri rasanya pasni...huhu...nk kluar jugakkkk...

    ReplyDelete
  4. tq yana...
    huhu..sedey gak..nnt kite gosip pakai skype la ek..hahaha..
    xpe, jgn sedey2..Allah has a better plan for u..InsyaAllah...Setiap yg berlaku pasti ada sebab dan hikmah disebaliknya...

    ReplyDelete
  5. uish.....skype bahaya.....nanti ader org add....haha.....

    ReplyDelete